17 Abril, 2017

Coedupia 2017

José Manuel, nostre director, participa com integrant de l'Escola Pia de Betània en #Coedupia2017, en Santiago de Xile. S'adjunta un cartell amb els horaris i canal de youtube per poder veure-ho en directe www.youtube.com/newscolopi. És el Congrés Internacional d'Educació Escolàpia.

16 Abril, 2017

Pasqua 2017

Vivim la Pasqua en Peralta, en Pozuelo... i en cada casa. Hem participat en la Pasqua de Peralta de la Sal, poble de naixement de Calassanç, on de manera especial fem present la doble Alegria Pasqual i Jubilar. També hi hem estat en la Pasqua Jove de Pozuelo, bona companyia sempre.

13 Abril, 2017

Dia de la Familia

El proper dia 20 de Maig celebrem al nostre col·legi el Dia de la Família. Us esperem! Reserveu aquesta data a la vostra agenda. És la primera edició del dia de la Família al col·legi Sant Josep de Calassanç d'Algemesí, anime'm a totes les mares i pares a participar, serà un dia lúdic on ho passarem allò més bé!!!

12 Abril, 2017

La reconciliació ens apropa a l'Amor

Tant en primària com a l'ESO s'ha propiciat un temps i un espai per a la Reconciliació. Com a persones escolàpies i cristianes i, simplement com a persones, creguem en el perdó. Som testimonis de creixer en l'Alegria, en la Festa i Goig de demanar i rebre perdó.

11 Abril, 2017

Formant-se per a triar els estudis

4t ESO visita el IES Bernat Guinovart. Participa en tallers informatius sobre cicles formatius i batxillerat.

9 Abril, 2017

Diumenge de Rams: Inici de la Setmama Santa

Avui s'ha celebrat el Diumenge de Rams. Amb paraules de l'arquebisbe de San Salvador, Òscar Romero, animem el poble de Déu a viure-ho no únicament "com a record del passat, sinó amb esperança", per així fer present "la veu del Crist que ve a redimir-nos". Déu "ens diu que no s´ha d´emmudir la veu i el crit del just", ja que la Setmana Santa que hui comencem, no és per a "predicar el conformisme", sinó per a "matar els brots d´avarícia, de cobdícia, de supèrbia, d´orgull", perquè d´aquesta manera "puga sorgir en nosaltres un home nou, per construir una civilització nova, la civilització de l´amor".

9 Abril, 2017

4t ESO, premi

4t ESO, premi "Un tràiler de lectura en equip"

Amb gran goig l’equip "Descobrint Mons", integrat per les alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Pia d’Algemesí: Irene Camarasa López, Judith David Oliver, Claudia Lloret García, Ana García Moreno i Esther Sánchez Martorell , recull el premi de la primera edició de la campanya “Un tràiler de lectura en equip” en la categoria Millor equip concursant. Les acompanyen el Director del col·legi José M. Espiritusanto i el professor Vicent Climent. L’acte de lliurament de premis s'ha celebrat avui, diumenge 9 d’abril, a la sala d’actes del Monestir de Sant Miquel dels Reis. Ha estat un premi de la Conselleria d’Educació , de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Consell Escolar de la Comunitat Valenciana.

Calendari del Mes

Abril 2017