27 Juny, 2017

2n dia de FIP

Al matí Xosé Manuel Domínguez, explica la globalització de la fe. La tarda de dimarts està dedicada a reflexionar sobre les experiències laïcals en la nostra Província, animant Guillermo Gómez. Ciara i Cristóbal, professors del col·legi, van aportar la seva experiència en el Grup Calassanç d'Adults. S'acaba el segon dia de FIP donant gràcies al Senyor amb l'Eucaristia, presidida pel P. Enrique Rodríguez Varas.

26 Juny, 2017

FIP : 11 participants del nostre col·legi

Les nostres professores i professors tanquen el primer dia de Formació Inicial Professorat a Àvila. Les cadires treuen fum i, estirar uns moments les cames és necessari i saludable. Ha estat protagonista del dia, l'experiència "La Casa Escola Santiago Un", Entitat de Serveis Socials de l'Escola Pia, situada a Salamanca. Una emotiva carta, representació teatral i circense, FP Bàsica... tot un món en el que en Algemesí estem obrint pas.

25 Juny, 2017

Canvi d'etapa : de 6é a ESO

Les xiques i xics de 6é han viscut amb emoció i alegria la seua transició a l'ESO. En aquest procés ha estat clau la tasca de les tutores i de tot el professorat del cicle; fins i tot, tot el de primària. Es canvia d'etapa i aquesta transició es desenvolupa de forma positiva. L'adaptació a la nova situació és l'experiència pròpia i necessària de creixement i maduresa.

24 Juny, 2017

Un altre exemple a seguir

Nuria Tristante, Enhorabona! Ha estat guardonada amb el bronze provincial del Trofeu Federació Equips. Felicitacions també a la seua família per acompanyar-la en aquesta fantàstica aventura de la gimnàsia rítmica. Amb la família ho som tot.

23 Juny, 2017

Som seu de la Universitat de Cambridge

L'escola està molt feliç de ser seu per a la celebració dels exàmens de la Universitat de Cambridge. Acollim alumnes, exalumnes, pares, mares i persones externes al centre que vénen a fer les proves de KET (A2), PET (B1) I FIRST (B2). Si enguany no has arribat a matricular-te, recorda que el proper any també es faran al nostre centre, para atenció  al Facebook i al nostre web cap a febrer. Anima’t i fes que els teus coneixements tinguen una certificació oficial!

22 Juny, 2017

Diada de Jocs

El cursos majors de 4t, 5é i 6é de Primària han fet de "Tutoria personalitzada" a l'acompanyar de la mà, a cada xiquet i xiqueta de 3, 4 i 5 anys al Polivalent d'Algemesí. La resta de cursos, 1r, 2n i 3r han anat amb les seues tutores. Ha estat un dia de Jocs i esbarjo, d'esmorzar festiu i compartir gelats, de ballar i practicar tir a l'arc... Una Cloenda de curs fantàstica, com no podia ser d'altra manera!

19 Juny, 2017

Acció de Gràcies en 2n de primària

L'amistat de Jesús segueix durant l'estiu. Ara és el moment de donar Gràcies i les xiquetes i xiquets de 2n ho fan de tot cor. Ha estat un curs ple de coneixença de l'amor que Jesús ens té i que notem com va creixent dins nostre i entre nosaltres.

Calendari del Mes

Juny 2017