Colegio Escolapios Algemesí

LLIBRES DE TEXT

Quins llibres de text he de comprar?

En les etapes de primària, secundària i formació professional bàsica el Col·legi forma part del programa de Banc de Llibres de Conselleria, per la qual cosa les famílies no s'han de fer càrrec dels llibres de text i material curricular. No cal desemborsar cap quantitat.

Com funciona aquest programa de banc de llibres?

Les famílies s'adhereixen al programa, la gestió es realitza en la Secretaria del Col·legi.

A principi de curs, cada alumne tindrà el lot de llibres de text complet i es compromet a la devolució dels mateixos en finalitzar cada curs escolar.

I què és el xec llibre?

El xec llibre està destinat als alumnes que vagen a cursar primer i segon de primària. S'atorga a les famílies una quantia amb la qual comprar el material necessari per al nou curs ja que no és reutilitzable.

I amb el xec llibre he de comprar jo tots els llibres de text?

És una opció, però el Col·legi posa a la disposició de les famílies aquest servei per a facilitar la volta al col·le al setembre i assegurar-se de tindre tots els llibres des del primer dia de classe.